feliciamadelein

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Det är för väl att lögnerna finns, tänk om allt man hörde va sant...

Av Felicia - 27 februari 2011 20:23

  

Dagen spenderades med de fina tjejorna EmmaBernholtz och SofiaEk ;* Grymt bra tjejer detdära! Emma och jag gick till ekholmen och träffade sofia vid typ tolv ele ett. Va däär en stund, sen hem till emma kollade på en typ skräckfiilm ehe, jag och skräckfilmer är inte direkt bästavänner.. sen kollade vi på Bratz, mogna vi är, sen på någon annan barn fiilm.Hehe.. Åkte hem vid sex någongång tror jag. Men nu ska jag kolla på solsidan Puss! Loveu;*

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fr

Av Felicia - 6 augusti 2014 11:44

Hej! Jag tror jag har hittat rätt

Av Felicia - 5 mars 2011 01:04

Av Felicia - 5 mars 2011 00:05

tjaaa, eller nåt. ligger i min säng med felicia & tjockar oss med massor godis, snart blir det nog att sätta på en film eller någonting sånt, som vanligt. förut träffade vi osse och libom ♥ haha sjukt kul, libom fastna i en gunga o aae vetefan...

Av Felicia - 4 mars 2011 07:14


Hej! Igår efter skolan blev det att ta tåget in till stan och träffa emma! Hittade iallafallett linne från bikbok jättegulligt(: sen och plugga! Idag:so, ska lämna in typ en redovisning eller vad det heter, matte, tyska, glorförhör oh massa shhii...

Av Felicia - 3 mars 2011 07:20


Igår va det onsdag *älska* bäst varer! iallafall på UG, lagade typ mat, jag Fanny och Tobbe gjorde chokladbollar! Bäst blev dom!ehe!, våran ''grupp'' vann iallafall, Careface på det! Men ah, idag : Skolaa först typ matte tror jag, sen ame jag vet i...

Ovido - Quiz & Flashcards