feliciamadelein

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Ska vi träffas nu? Under ett träd i en regnskur!

Av Felicia - 3 mars 2011 07:20

Igår va det onsdag *älska* bäst varer! iallafall på UG, lagade typ mat, jag Fanny och Tobbe gjorde chokladbollar! Bäst blev dom!ehe!, våran ''grupp'' vann iallafall, Careface på det!

Men ah, idag : Skolaa först typ matte tror jag, sen ame jag vet inte så skit samma.slutar vid halv fyra blira tta ta tåget in till stan och träffa min saknadefinaalldrabästavän Emma ;* Mysigt värre! Sen blira tyska och so plugg! !

Men nu ska jag ringa emma ;* pussPussPussKramKramKyssKyssKraaaaaaaaaam!!!

  

Gammal bild på mig och bebe ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fr

Av Felicia - 6 augusti 2014 11:44

Hej! Jag tror jag har hittat rätt

Av Felicia - 5 mars 2011 01:04

Av Felicia - 5 mars 2011 00:05

tjaaa, eller nåt. ligger i min säng med felicia & tjockar oss med massor godis, snart blir det nog att sätta på en film eller någonting sånt, som vanligt. förut träffade vi osse och libom ♥ haha sjukt kul, libom fastna i en gunga o aae vetefan...

Av Felicia - 4 mars 2011 07:14


Hej! Igår efter skolan blev det att ta tåget in till stan och träffa emma! Hittade iallafallett linne från bikbok jättegulligt(: sen och plugga! Idag:so, ska lämna in typ en redovisning eller vad det heter, matte, tyska, glorförhör oh massa shhii...

Av Felicia - 1 mars 2011 20:53

Saker ni kanske inte visste om mig:Namn: Feliciamadeleinschleinjonsson Födelsedag: 26 septemberHemstad: LinköpingÖgonfärg: gröna Hårfärg: blondLängd: 1,52Höger- eller vänsterhänt: högerhäntCivilstatus: Förhållande Stjärntecken: våg VAD ÄR DET...

Ovido - Quiz & Flashcards