feliciamadelein

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Never regret anything that ever made you smile .. and yes some things you can take that and forget completely!

Av Felicia - 1 mars 2011 20:53

Saker ni kanske inte visste om mig:
Namn: Feliciamadeleinschleinjonsson
Födelsedag: 26 september
Hemstad: Linköping
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: blond
Längd: 1,52
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Civilstatus: Förhållande
Stjärntecken: våg

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: snö.
Lyssnar för musik: Miley Cyrus – Party In The U.S.A
Du har på dig: mjukisbyxer o tröjja


KAN DU
Gå ner i splitt: nej
Skriva med höger och vänster: nej
Vissla: jadå
Blåsa en bubbla: ohja
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan: nej

FAVORIT
Mat: majs






Djur: katt
Glass: vanilj
Låt: Bruno Mars – Grenade
Nummer: 13
Tuggummi: alla
Helgdag: fredag/lördag
Årstid: sommar
Tandkräms-smak: mint
Radiokanal: Mixmegapol
HAR DU
Någonsin varit kär: ja 
Blivit dissad: ja
dissat någon: ja
Sovit utomhus: yesbox
Gråtit i skolan: ja
Spytt i skolan: nae
Velat bli modell: isåfall när jag va mindre
Sett en död människa: nej
Använt droger: nej
Ätit sushi: nae
Retats: ehe, ja
THIS OR THAT
Cider/Öl: cider
Pepsi/Cola: cola
Donken/Burger King: donken 
Kärlek/sex: kärlek
Choklad/Vanilj: vanilj
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
Kakor/paj: kakor
Blind/döv: döv
 VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pussade: Elvira
Du pratade med: Frida
Du msn: Elvira
Du kramade: Elvira
Du skällde på: Pappa
SENAST DU
Skrattade: nyss
Grät: förra veckan
Såg en film: helgen
Tugga tuggummi: idag
Drog ett skämt: i skolan
Sjöng en sång: förrut
På din musmatta: svarta o vita höghus
HAR DU NÅGONSIN
Blivit utskälld av en lärare: ja
Ljugit om din ålder: ja fast inte längre
Bråkat utan anledning: haha arå
-nolife
 
Skolan idag va tipptopp!
Mentorstid, sen svanska blev att skriva heeeela lektionen *duktig jag ä* Idrott dans och spökboll Maat fiisk ;o  Hååltimma gåårn matte, va hoss skolasköterskan. är typ as rädd för henne.. aja, vägde och mätte mig, tyska öhm typ skrv om mitt rum kuuuuligt -.-''
Sen hem te friidis hade lite problem på vägen hem, som vi brukar ha, slutade med att hon ramlade i en snöhög när hon skulle hoppa över en A brunn ;o Ah, sen kom hennes bror och sa att vi hördes över hela linghem ehe.. Sen bakade vi något som inte va gott, eller jo smeten va god (a' Sen te affärn.., hem te henne och skrev liite på ett papper, sen åka te ånestad. Min superdupermegafinadag ;* Puss Imårn äre onsdag *älska*
 
 
       
Aww, saknart!  
haha!söta :*
Love U :*
-hej, minnen!
B Ä S T.  ÄLSKAR DIG!<3
 
  
Minnen <3 Emmajagälskardig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fr

Av Felicia - 6 augusti 2014 11:44

Hej! Jag tror jag har hittat rätt

Av Felicia - 5 mars 2011 01:04

Av Felicia - 5 mars 2011 00:05

tjaaa, eller nåt. ligger i min säng med felicia & tjockar oss med massor godis, snart blir det nog att sätta på en film eller någonting sånt, som vanligt. förut träffade vi osse och libom ♥ haha sjukt kul, libom fastna i en gunga o aae vetefan...

Av Felicia - 4 mars 2011 07:14


Hej! Igår efter skolan blev det att ta tåget in till stan och träffa emma! Hittade iallafallett linne från bikbok jättegulligt(: sen och plugga! Idag:so, ska lämna in typ en redovisning eller vad det heter, matte, tyska, glorförhör oh massa shhii...

Av Felicia - 3 mars 2011 07:20


Igår va det onsdag *älska* bäst varer! iallafall på UG, lagade typ mat, jag Fanny och Tobbe gjorde chokladbollar! Bäst blev dom!ehe!, våran ''grupp'' vann iallafall, Careface på det! Men ah, idag : Skolaa först typ matte tror jag, sen ame jag vet i...

Ovido - Quiz & Flashcards