feliciamadelein

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Önska kostar ingenting..

Av Felicia - 28 februari 2011 16:11

HAHAHAH! Frida fattar (ii'

HAHAHA! Gaaasch vilken humor jag har!



Skolan idag va toppän !

Engelska-prov..

Tyska-Bytteplatser (a'

Fysik-hade murvel..så jag fattade ingenting

Maat-

So-nutidssak

Bild-Fjortismonalisa Blev det att måla..

Musik-hade bild istället (ii'

Fick sluta tidigare bara för att gunnar gillar mig sååå mycket *host* Tog bussen hem med lenis ;* Blev en trevlig hemfärd med både Mattias, Jesper, Pluttis och Lenis!

Så nu ska vell Lena och jag ta och dejta so-böckerna -.-'' Kuul, eller vi ska nog leta resor..

Imårn äre Tisdag, Friiidis here i come ;*

KyssN

  

alla va jätte glada på hemvägen.. Pussellen 

  säxximamas     

Love U ;*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fr

Av Felicia - 6 augusti 2014 11:44

Hej! Jag tror jag har hittat rätt

Av Felicia - 5 mars 2011 01:04

Av Felicia - 5 mars 2011 00:05

tjaaa, eller nåt. ligger i min säng med felicia & tjockar oss med massor godis, snart blir det nog att sätta på en film eller någonting sånt, som vanligt. förut träffade vi osse och libom ♥ haha sjukt kul, libom fastna i en gunga o aae vetefan...

Av Felicia - 4 mars 2011 07:14


Hej! Igår efter skolan blev det att ta tåget in till stan och träffa emma! Hittade iallafallett linne från bikbok jättegulligt(: sen och plugga! Idag:so, ska lämna in typ en redovisning eller vad det heter, matte, tyska, glorförhör oh massa shhii...

Av Felicia - 3 mars 2011 07:20


Igår va det onsdag *älska* bäst varer! iallafall på UG, lagade typ mat, jag Fanny och Tobbe gjorde chokladbollar! Bäst blev dom!ehe!, våran ''grupp'' vann iallafall, Careface på det! Men ah, idag : Skolaa först typ matte tror jag, sen ame jag vet i...

Ovido - Quiz & Flashcards