feliciamadelein

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Jag försökte, men inget förendrades...

Av Felicia - 9 januari 2011 20:37

Shenare

 

dagen har varit awwsomee med mitt lilla hjärta Emma (L)

Vi åkte   in till staden vid 12 hittade en jacka åt henne på stadium fiin. sen gick vi runt lite oh flummade *hihi* vi käkade på hakepi (stavning) hah tjockisar (a) nerrå. (i) Hittade tillslut ett mega fiint kors halsband på Glitter, vi köpte varsitt

Kär i det

Sen gick vi in på Donken, för att vänta på våran buss som skulle komma om exakt 12 minuter  hann köpa en glass oh hon en cola  men när vi satt där inne så åkte bussen förbi *hah* panik, så vi fick ruscha ut, ja hann inte äta upp min glass :'/ men vi hann ju med bussen iallafall,sen gick vi hem till henne satte oss vid datan oh dampade liite oh kollade runt lite, hittde inget intressant direkt.. sen åkte vi till hennes pappa för att leta efter hennes nycklar *duktigt emma* som hon har tappat, hoppas du hittar dom sen kom min pappa oh hämtade mig. Och när vi hade åkt kom jag på att jag hade glömmt min kamera hoss henne *smart felicia*.

 

Imårn äre studiedag för min del, Gilla, Gilla, Gilla (Y)

 

PusS

 

   

Älskar dig vännen   

  

 
 
emma

emma

12 januari 2011 19:43

Jag älskar dig obeskrivligt mycket Felicia!
är så glad att jag träffade dig, för sen dess har verkligen allt förändrats. du är en vän som alla borde ha, o hjärtat, en bästavän som du, jag kan inte förklara. du är oslagbar !<3

http://emmabernholtz.blogg.se

Felicia

12 januari 2011 20:08

Aw :')
Emma jag älskar dig med, det kommer jag alltid att göra. jag är så otroligt glad att du kom in i mitt liv! Du ställer alltid upp och då menar jag värkligen alltid upp för mig! Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar dig bästavänn du är bäst glöm inte det! jag älskar dig !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fr

Av Felicia - 6 augusti 2014 11:44

Hej! Jag tror jag har hittat rätt

Av Felicia - 5 mars 2011 01:04

Av Felicia - 5 mars 2011 00:05

tjaaa, eller nåt. ligger i min säng med felicia & tjockar oss med massor godis, snart blir det nog att sätta på en film eller någonting sånt, som vanligt. förut träffade vi osse och libom ♥ haha sjukt kul, libom fastna i en gunga o aae vetefan...

Av Felicia - 4 mars 2011 07:14


Hej! Igår efter skolan blev det att ta tåget in till stan och träffa emma! Hittade iallafallett linne från bikbok jättegulligt(: sen och plugga! Idag:so, ska lämna in typ en redovisning eller vad det heter, matte, tyska, glorförhör oh massa shhii...

Av Felicia - 3 mars 2011 07:20


Igår va det onsdag *älska* bäst varer! iallafall på UG, lagade typ mat, jag Fanny och Tobbe gjorde chokladbollar! Bäst blev dom!ehe!, våran ''grupp'' vann iallafall, Careface på det! Men ah, idag : Skolaa först typ matte tror jag, sen ame jag vet i...

Ovido - Quiz & Flashcards