feliciamadelein

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Helgen ♥

Av Felicia - 22 januari 2011 17:22

Shena, har kommit hem från emma nue! Helgen har varit bäst! hahaha..


I fredags va det skola, gick fört slutade vig 20 över ett (y) Tog tåget in till stan med LindaHagman och Lena willhelmsson och Ylva Kellgren ;)  Framme i stan så tog lena bussen till motala ylva tåget till vikingstad så det bliev bara Linda och jag kvart i stan.  Sedan tog hon sin buss till åtvidaberg.

Gick in till stan träffade emma! Vi gick runt lite hittade en foundation från make up store och puder på H&M ! Vi tog bussen hem till hennes pappa datade lite sen körde han oss te lazlos käkade pizza sen var det några brevid oss (gamla) som glodde as mycket -.-'' sen gick vi till flamman skulle köpa godis vi stannade däe en timma för vi vågade inte gå ut medans vi skulle vänta på hennes pappa AHAHA. men sen var vi tvugna att så ut så då satte vi iss i en busskur.. kommer inte ihåg vad vi gjorde där, men riktigt kul hade vi iallafall, jag lärde ju emma att "dansa" as fint! sen kom det massa folk som glodde som fan! sen kom det en buss då blev det pinsamt (i).. sen kom hennes pappa åkte hem till henne datade och webbade lite.. Sen blev det jacuzzi (stanving) blev inte så länge för det va sjukt läskigt ;o Gick upp och myste framför datorn <3 !

Vaknade vid halv 10 chillade till elva sen upp och fixa oss, dro in till stan vid halv ett hittade en tröja och en riing, blev att käka på donken ahaha emma spillde is över hela sig (i) as kul!  tog bussen hem vid typ typ halv 3, sen hem.


Min rooliga helg va der dära! Älskar dig Hjärtat! Liite bilder :*


      Ja vet, vi är söta..  

  (Y)   Den ska jag och emma på ! :D    

Emma letar efter barnmat..


  

 
 
Emma Bernholtz

Emma Bernholtz

23 januari 2011 18:33

Felicia gumman jag älskar dej obeskrivligt mycket! utan dig är jag ingenting, fan saknar dej redan. DU ÄR SÅ JÄVLA BRA !

http://emmabernholtz.blogg.se

Felicia

23 januari 2011 19:05

Aw !Om jag skulle säga hur mycklet du betyder för mig skulle det ta hela mitt liv! du är så sjukt bra! saknar dig med! Känns som en evighet sen vi sågs sist EMMA JAG ÄLSKAR DIG GLÖM INTE DET!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fr

Av Felicia - 6 augusti 2014 11:44

Hej! Jag tror jag har hittat rätt

Av Felicia - 5 mars 2011 01:04

Av Felicia - 5 mars 2011 00:05

tjaaa, eller nåt. ligger i min säng med felicia & tjockar oss med massor godis, snart blir det nog att sätta på en film eller någonting sånt, som vanligt. förut träffade vi osse och libom ♥ haha sjukt kul, libom fastna i en gunga o aae vetefan...

Av Felicia - 4 mars 2011 07:14


Hej! Igår efter skolan blev det att ta tåget in till stan och träffa emma! Hittade iallafallett linne från bikbok jättegulligt(: sen och plugga! Idag:so, ska lämna in typ en redovisning eller vad det heter, matte, tyska, glorförhör oh massa shhii...

Av Felicia - 3 mars 2011 07:20


Igår va det onsdag *älska* bäst varer! iallafall på UG, lagade typ mat, jag Fanny och Tobbe gjorde chokladbollar! Bäst blev dom!ehe!, våran ''grupp'' vann iallafall, Careface på det! Men ah, idag : Skolaa först typ matte tror jag, sen ame jag vet i...

Ovido - Quiz & Flashcards