feliciamadelein

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

I love you for who you are, not for who you want to be.

Av Felicia - 12 februari 2011 11:33

idag vakande jag brevid min helt underbart fantasktiska vän Emma! Mys!

Igår bliev det att dra in till stan vid typ sex någon gång?! Träffade emma, Blev att dra sig till Bion såg love and other drugs  Den va faktiskt bra! Den va slut ungefär vid nio, Vi gick lite på stan, tog bussen hem till henne och myyste! Somnade vid kanske 2 eller nåt (ii'

Älskar dig Emma!

Oj, kom just på att det va BEAT ikäll. Shiiiet det hade jag ju glömt!?

Haha, då så måste jag ju dra te frida ikväll sen åka dit! BÄST!


Men ni måste jag plugga, har Biologi prov på Onsdag -.-''

Puss!  





  

Emma, du betyder så sjukt mycket för mig! jag är så himla glad att du kom in i mitt liv! Du ställer alltid upp för mig, kan kan prata med dig om allt! Jag litar på dig till 110 %. Du är så sjukt bra, Är så glad att jag fick träffa en sån underbar person som dig! Emma jag älskar dig!

Du är en äkta vän!



 
 
emma bernholtz

emma bernholtz

13 februari 2011 13:21

felicia, älskade älskling. på så kort tid har du kommit mig närmast av alla mina vänner. jag kan inte förklara en vän som dig med ord. du är så galet bra sweetheart. utan dig hade jag knappt stått upp. tre ord som kommer rakt ifrån mitt hjärta,jag älskar dig !

http://emmabernholtz.blogg.se

Felicia

13 februari 2011 13:46

Emma! jag älskar dig! du är underbart fantasktisk! I Love U!
Det finns inte ord så mycket älskar jag dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fr

Av Felicia - 6 augusti 2014 11:44

Hej! Jag tror jag har hittat rätt

Av Felicia - 5 mars 2011 01:04

Av Felicia - 5 mars 2011 00:05

tjaaa, eller nåt. ligger i min säng med felicia & tjockar oss med massor godis, snart blir det nog att sätta på en film eller någonting sånt, som vanligt. förut träffade vi osse och libom ♥ haha sjukt kul, libom fastna i en gunga o aae vetefan...

Av Felicia - 4 mars 2011 07:14


Hej! Igår efter skolan blev det att ta tåget in till stan och träffa emma! Hittade iallafallett linne från bikbok jättegulligt(: sen och plugga! Idag:so, ska lämna in typ en redovisning eller vad det heter, matte, tyska, glorförhör oh massa shhii...

Av Felicia - 3 mars 2011 07:20


Igår va det onsdag *älska* bäst varer! iallafall på UG, lagade typ mat, jag Fanny och Tobbe gjorde chokladbollar! Bäst blev dom!ehe!, våran ''grupp'' vann iallafall, Careface på det! Men ah, idag : Skolaa först typ matte tror jag, sen ame jag vet i...

Ovido - Quiz & Flashcards